Ik ga een weekje niet trainen, ben ziek. Moet de hele dag door niezen en hoesten dus dan kan ik maar beter een tijdje rust nemen.
Tails| LOG |2013
Collapse
X
-
Originally posted by Teddek View PostAh balen man. goed uitzieken en weer aansterken.
Suc6
Comment
-
Originally posted by Tails View PostBedankt . Ik ben trouwens nu wel klaar met de ub/lb split en ga volgende week een ander schematje volgen. Zit te twijfelen tussen sl,rippetoe of een 3 daagse split. Wat ik kan concluderen uit deze 2 maanden is dat mijn benen/schouders enorm vooruit gegaan zijn maar de rest achter is gebleven met name bp. Met bp en dl wat toch 2 grote oefeningen zijn heb ik namelijk geen enkele progressie geboekt. En met name over mijn bp begin ik me wel echt zorgen te maken. Ik zit namelijk veelste laag met het gewicht voor de tijd die ik train.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Tails View PostIs bij mij dus helaas niet gelukt en dat voor de 2e keer. Met een eerdere 3 daagse split is het me wel gelukt om mijn bp omhoog te krikken, daarom vraag ik me ook af waar het aan ligt. En bedankt!Train hard or go hormone
Comment
-
karakter? ziek is ziek. zit je niet thuis of kan jij nog inspanning leveren om naar de gym te gaan, dan ben je niet ziek.
begrijp me overigens niet verkeerd, ik heb een hekel aan mensen die thuis zitten zodra ze een scheet dwars voor de kont hebben.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment